Present! :D

    

Igår kom mamma och pappa till Åland. De hann hälsa på mig en kort sväng innan de åkte vidare till stugan. De håller på att snickra och pimpa till ett litet minisommarhus, så de har massor att göra. Jag har börjat gå på yoga igen, och var första gången igår och testade på gravidyoga. De rekommenderade det från BB då det mjukar upp kroppen och man tränar på att slappna av. Yoga har jag testat på tidigare så det var inte nytt för mig, vilket gjorde att man kunde ta del av effekten redan efter första sessionen. Det gjorde faktiskt en stor skillnad på mig, jag sov jättebra inatt och jag kände mig bättre i kroppen. Så nu ska jag fortsätta en gång i veckan. Jag fick i present av mamma en yogadress. Så nu kan jag riktigt slappna av och mysa loss :D Den syns kanske inte så bra då den är svart och jag använde blixt, men den är lite plyschig haha... mys!!!

Jag köpte även två nya krukväxter hem då jag lyckats döda mina två andra i köket. Jag hittade billiga i matbutiken, så nu ska vi se hur länge de lever innan jag lyckas ta död på dem. Jag ärar er med en bild av den ena, den andra är rosa.

Ikväll blir det en film (Seven Pounds med Will Smith) och lite glass i soffan. Jag är verkligen jättetrött idag så det är allt jag mäktar med. Jag fick pina mig att laga lite middag när jag kom hem och sedan somnade jag en eller två timmar. Ska bli så skönt att bara sooooova inatt....

Lill* Fjant tror jag hickade i magen idag. Det liksom kändes som det. Annars har h*n bara bökat lite snällt och varit ganska lugn. Antar att även h*n är trött idag.

Längtar tills Mikael kommer hem. Börjar kännas att man behöver lite kramar och vardagsassistans. Men nu är det bara cirka två veckor kvar så kommer han hem igen till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0