Ny blogg!

Jag är lite ny på denna blogg så jag vet inte om jag får allt att funka som det ska, men jag ska göra ett försök att pimpa den!

Ha lite tålamod med mig så kommer jag nog snart på alla finesser! :)

Har varit så skönt med helg! Jag sov länge för att sedan i lugn och ro bega mig ner på stan för att handla med min kompis. Jag lyckades faktiskt hålla mig till min shoppinglista vilket är lite otroligt för mig! (klapp på huvudet). Man blir dock förstummad över hur dyrt allt är här på Åland. Minst 40% påslag på alla priser om man jämför med Sverige. När lilla bebisen kommer så blir det nog som alla andra småbarnsfamiljer här en resa till Norrtälje då och då för att handla torrvaror och bebisgrejjor.

Micke har åkt på jobb igen så jag är gräsänka en månad framöver. Hoppas att tiden kommer att gå snabbt. Kan knappt förstå att det redan är september... ute börjar dock löven falla här så jag antar att det inte finns någon återvändo.

Nu ska jag försöka pimpa bloggen lite och se om jag får det att se snyggt ut!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0