Morgonfika

   

Idag kom en väninna över redan klockan 9 och hade med sig frukost! :) Det var jättetrevligt att sitta och äta frukost tillsammans. Hon hade baguett, god ost och färsk juice med sig. Vi frukostade i två timmar (!), och det var supermysigt. Detta kan man verkligen upprepa tycker jag. Vi gick ned på stan en sväng och jag handlade en kaffeburk (vi har saknat en sån i evigheter - jag har pjorrat ned kaffepaktet i en alltför liten burk jättelänge nu), doftkuvert till garderoben (får se om de doftar för starkt, man vet aldrig när man testar ett nytt märke), en concealer och en skvallertidning. :) Solen sken ute och det var jättetrevligt att gå och lura på stan.

Ikväll ska jag på ett 50-års kalas för en av kollegerna på jobbet. Hoppas att det blir roligt. Jag känner inte så jättemånga som kommer att komma tror jag, då jag är bland de yngre. Men man vet aldrig. Kanske det dyker upp någon "kändis" :D

Idag har jag annars varit duktig och tvättat lite, avkalkat kaffepannan och sorterat strumpor. Duktig va?

Jag lägger upp en bild på de fina blommorna jag fick från min väninna imorse. De är från hennes trädgård. Underbara färger, eller hur. Riktigt tjejigt! Lägger även upp en bild av den efterlängtade kaffeburken också haha!

Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Vilken fin kaffeburk, en sån skulle jag också kunna tänkar mig...var har du köpt den? Kram!

2009-09-26 @ 18:50:30
Postat av: Sandra

Jag hittade kaffeburken i en inredningsbutik här på Åland. Men jag kan tänka mig att de kanske har såna på Åhlens eller där de säljer muminporslin (kanske duka eller något större varuhus). Annars får ni ta en trip med någon sunkig Ålandsfärja, för där har de dem garanterat :)

2009-09-27 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0