Min lilla kompis

Jag tänkte presentera min hamsterkompis Bibi! Hon är är snart nio månader om jag har räknat rätt. Hon är absolut inte den skarpaste kniven i lådan men jag gillar henne ändå! Det är lite roligare att ha någon att pyssla om lite när Micke är borta. Dessutom är det lagom underhåll för en latmask som jag som arbetar och hinna ligga på soffan också. Ibland kan det kännas lite ensamt när Micke är på jobb - och då känns det bra att ha lilla Bibi hemma som väntar på en. Mina kompisar retar mig för att jag har en hamster, de anser att det bara är småttingar som har hamstrar, men jag håller inte riktigt med. Våga vägra bli vuxen! Haha! Här är hon i alla fall :)


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Så söt hon är =)

Jag förstår att du tycker det är skönt att ha någon hemma som väntar och behöver dig. Jag tycker ni gör det jättebra som lever som ni gör. Fast det är nog lättare när man är hemma så pass länge som Micke är när han väl är hemmma. C var ju bara hemma på helgerna när vi höll på och det var slitsamt.

2009-09-08 @ 18:54:21
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0