Världens bästa dag

När vi kommit till festplatsen :)Gruppfoto med närmsta familjen.

Jag har inte hunnit skriva något om bröllopet alls, kanske på tiden nu en månad senare :) Vi vides den 8 augusti i St Andreas kyrka i Lumparland på Åland. Bröllopet var perfekt. Kunde inte bli bättre. Solen sken men det var inte för den sakens skull alltför varmt. Man överlevde i sin "marängklänning". Veckan innan bröllopet hade jag varit jättenervös för att jag inte skulle få klänningen att passa då mina nya former krävde innovativa lösningar. En sömmerska anlitades och två dagar innan bröllopet fixade mamma de sista detaljerna. Jag skulle inte fått på mig klänningen om bröllopet hade varit en vecka senare, det är ett som är säkert :O  Men det gick, och fin var den även om den inte passade så perfekt som den gjorde i höstas när jag handlade den.

Vigseln gick även den bra även om man var lite nervös, jag tror att Micke var mer nervös än mig. Man och hustru blev vi i alla fall och ingen ramlade eller gjorde nåt annat galet. 

Festen var även den lyckad. Maten var god och vännerna som var där på gott humör. 

Vi tillbringade bröllopsnatten på ett hotell som ligger på norra Åland - Havsvidden (http://www.havsvidden.com/). Vi badade bubbelpool, latade oss på altanen och hade det allmänt mysigt dagen efter. Man var jättetrött efter den händelserika dagen innan.

Vi reste några dagar senare till Paris och stannade där i fem dagar. Hotellet var bra placerat och fint inrett. Vi hade det bra där.

Nu är vi tillbaka i verkligheten igen. Båda jobbar igen och jag kämpar med att få klart tackkorten till alla gäster.

Vi har inte fått tag i alla bilder från bröllopet ännu - men här är några i alla fall.


Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Åh, vad vackra ni är! :)

2009-09-08 @ 07:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0