Kvällssudd hos en kompis




Trots att jag var ganska trött åkte jag till en kompis och degade lite. De drack vin så jag avvek vid 12-slaget. Man hänger inte med när man själv sitter och dricker cola :) Det var dock jättetrevligt och det var skönt att komma ut lite bland folk och bara vara. Min kompis har två hundar och två katter. Jag lyckades få en knasig bild på mig med hennes ena hund *skratt*.

Nu ska jag sova som en stock har jag bestämt mig för. Imorgon bitti kommer pappa på besök innan han reser tillbaka till Stockholm. Han och en kompis till honom har satt upp en ny sommarstuga. Ska bli kul att se hur den blev - jag har inte varit till byggplatsen sedan de satte upp huset...

Lilla bebisen har sparkat ganska mycket ikväll. Det verkar vara på kvällarna som den är mest aktiv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0