Andfådd för minsta lilla :/

Jag har varit ganska trött överlag idag. Lyckades städa lite på förmiddagen sedan åkte jag till en kompis och fikade. När jag kom hem hamnade jag på soffan igen och hade svårt att komma upp igen, det var så skönt att bara ligga där och lata sig. Tillslut våldade jag upp mig själv och kom ut på en skogspromenad. Jag blev superanfådd efter bara några minuter... det är otroligt hur kondisen kan variera så från dag till dag. Känner mig som en gammal tant... hur ska det inte bli framöver (man frågar sig...). Det är bätttre när Micke är hemma och peppar mig på promenaderna. Det går lättare då. Saknar honom idag. Blä - tycker att det är dags att han kommer hem igen...

Ikväll tänker jag unna mig att ligga och lata mig, äta vindruvor och se på ett hjärndött program av Topmodel 2009.

Imorgon blir det TV-kväll med tjejerna. Vi ska se "Svenska Hollywoodfruar". Det verkar som en skräckshow av magnitud.

Lägger upp lite skogsmullebilder från promenaden. Det finns en jättefin promenadstig nära där vi bor. Man kommer upp på ett berg och så ser man ut över vattnet.


         

Kommentarer
Postat av: Eva

Visst är det jobbigt när man blir andfådd för minsta lilla. Har du tur så går det över och blir bättre en period för att sedan blir riktigt jobbigt sista veckorna.

Jag kan knappt gå runt i lägenheten längre känns det som, fast smärtorna är värre. Jag hoppas verkligen att dom går över så snart bebis är ute.

2009-09-13 @ 19:00:17
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har riktigt ont när det är som värst men om jag får vila och ta det lugnt så är det ok. Det svåra är väl att man inte ska bli stilla om man har ont men det gör så ont att man inte vill röra sig.



hur går det för dig då? Har du en vildning i magen eller?

2009-09-14 @ 14:45:59
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0