Våren är här!

Det är så fint ute att man blir så glad! Solen har tittat fram och med den humöret och orken! Känner mig mer energisk nu än tidigare. Igår grävde jag ned vårlökar haha!!! Snacka om försenat men jag har inte orkat tidigare. I veckan ska pappa hjälpa mig att anlägga en rabatt på vår gräsplätt utanför lägenheten. Jag ser fram emot att plantera lite blommor, jag är urusel men jag tycker att det är roligt med blommor. Varje år brukar jag ha massor med blommor i krukor och liknande men i år blir det en rabatt!!! :D

Saknar Micke, det känns tomt utan honom hemma. Man vill ju att han ska se alla framsteg som Gunnar gör. Varje dag hittar han på något nytt. Idag hittade jag honom en meter från sin lekmatta... jag hade bara vänt honom ryggen kanske 5 minuter medan jag kokade lite ägg... hur han kom dit vet jag inte. Jag tror att han "backat" dit.

Det enda som är "dåligt" just nu är mina värkande fötter på morgonen och att köket har invaderats av svartmyror. Fötterna är värst på morgonen när man stiger upp men blir bättre framåt dagen. Det värker liksom under fotsulrona... :( i köket har jag gillrat myrfällor. Hoppas att det fungerar! Dumma myror! Väck!

Kommentarer
Postat av: Eva

När vi är hemma är det ett mycket lugnare tempo. Då har vi ju inte lika många vänner som rycker och sliter i oss. Som vill ses under två korta veckor.



Jag brukar försöka vara hemma och mysa så mycket som möjligt jag med men jag märker på Alma att hon kräver mer stimulans nu.



Hur går det för dig och vara ensam med Gunnar när Micke jobbar. Går det bra eller känns det långsamt, ensamt eller kanske tom jobbigt. Jag hoppas dock att det går bra.

2010-05-04 @ 19:28:08
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0