Spotify!

Äntligen har jag fått spotify installerat och kopplat till förstärkaren! Nu kan jag och Gunnar poppa musik på dagarna! Sedan vi flyttade till lägenheten (över ett år sedan nu!) har jag inte haft mina älskade skivor uppackade ur flyttkartongerna då vi inte har någon vettig cdförvaring. Nu kan jag återigen frossa i musik som jag brukar :D

Det känns trist att inte Micke är hemma. Allt går bra och så men det är ändå trist och lite jobbigt att vara ensam hela dagarna (och nätterna). Jag är mest lite ledsen för Mickes skull för han missar så mycket av Gunnars framsteg. Men så här är det att vara sjöman. När han är hemma är han hemma 100% och när han är borta är han borta 100% (förutom att man kan prata i telefon och eposta då så klart).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0