Rullinferno

Gunnar bara vill rulla och rulla och RULLA! Så fort jag lägger ned honom så rullar han som en besatt... och han blir arg. Detta även fast det är han själv som rullar och ingen annan. Jag höll på att bli nervös på honom imorse. Jag satte honom en stund i BabyBjörn så lugnade han sig. Men oj vilken fart det var på honom idag.

Mamma och handlat en lekhage åt honom på Blocket. Det är väl behövt skulle jag säga. Jag hittade även en hoppgunga som han kanske kan prova om några veckor. ;)

Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Åh, hoppgunga är underbart kul. Kanske inte första gången man provar...men sen, hjälp vad de kan studsa!! :D

2010-05-07 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0