Om en vecka...




...eller till och med lite mindre... (nästa tisdag)

..kommer Micke äntligen hem igen. Det känns så långt tills dess men jag vet att dagarna går snabbt nu för tiden. Idag kommer en kompis med sin lille son över på fika. Det ska bli skönt att få lite sällskap. Sedan blir det nog en promenad ut i det vackra vårvädret. Jag lääängtar så till sommaren nu. Oj vad det kommer att bli skönt. Jag ser verkligen fram emot att kunna gå på stan på dagarna och bara ta det lungt (nå ja så lungt det nu går med lille G haha). Jag hoppas verkligen att det blir en fin sommar i år.

När Micke kommer hem kommer vi säkert ha ganska fullt upp med planeringen av dopet som blir den 24 april. Sedan kommer vi åka ut i skärgården för första gången med lille G. Det ska bli spännande. Det är så vackert där ute och Micke har inte varit där på så länge nu. Först var jag ju gravid och det funkande inte att vara där och sedan kom lille G och då var han för liten att åka när han var hemma förra gången. Micke är ju uppväxt i skärgården så jag förstår att han längtar dit nu. Jag längtar lite jag med. :)

Ni så få se hur vackert det är där då jag har planer att ta massor med foton och lägga på bloggen. Jag lägger upp en bild som är tagen förra året bara för att ni ska få ett smakprov!

Jag försöker bromsa upp ibland och bara påminna mig om hur bra jag har det just nu. Egentligen finns där inget som drar ned en nu. Det är inte så ofta som man känner så. Alltid brukar det vara något orosmoln någonstans som grumlar allt. Men den senaste tiden har varit så underbar, bröllop, att allt gick bra med lille G, och att G nu äntligen är här.



Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga bilder :)



Sv: Visst är det härligt när man hittar sånna vårtecken? :D

2010-03-24 @ 22:08:38
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0