Nyopererad!

Idag tog de bort mitt klifödelsemärke! Äntligen!!! Jag bad dem att skynda sig då mormor vaktade Gunnar hemma så bedövningen hann inte riktigt verka, men jag sa inget. Det sved lite och jag fick två eller tre stygn som ska tas bort om en vecka. Skönt att få bort skiten från armen då det har kliat på nätterna en massa. Tur att det inte var något farligt födelsemärke heller!!!

Idag blir det en tur på stan med vagnen och kanske lite dammsuga. Sedan ska jag och mamma ha kul med Gunnar!!!

Igår hade Gunnar på sig sina första jeans. Han var så söt! Jag handlade ett par "fettjeans" till mig då jag inte vill ha mammajeansen när jag är bland folk mer. Jag hade till min fasa storlek 44 när jag skulle prova!!! Jag hoppas verkligen att min bak vill minska snart! Man känner sig som en ballong haha! Men jag har redan gått ned 13 kg sedan förlossningen så jag hoppas att resten kommer att försvinna snart igen och att jag kommer ned till min storlek 40 som jag hade tidigare!!! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt att få bort födelsemärket. Lite smärta gör väl ingenting =) sånt överlever om man vet att det är övergående.



Vad skönt för dig att mamma är på besök så du får lite hjälp och sällskap.



Visst dom tuffa och ser så mycket äldre ut när dom får på sig jeans.

2010-03-09 @ 12:48:39
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0