Fixa fixa och fixa

Hela dagarna går ut på att fixa och fixa och åter fixa med saker. Som tur är sover Gunnar bra på natten (ta i trä) så man har i alla fall lite ork på dagarna. Nu somnar Gunnar klockan 22-23 och vaknar för blöjbyte och mat vid 4 och 7. Sedan ligger han och myser i sängen med mig fram till 9 kanske. Visst kan detta ändras, det vet jag, men jag är glad så länge det varar.

Vi går på långa promenader på dagen och det är så härligt att komma ut i friska luften. Jag längtar så tills Micke kommer hem på onsdag. Det ska bli skönt med lite sällskap och hjälp. Gunnar har lärt sig så mycket under tiden som Micke varit på jobb att det ska bli kul och se hur han reagarar (båda två!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0