Det blev "ny" bil :)

Jessus vad skönt att vi lyckades köpa en ny bil innan Micke åkte på jobb. Jag ska hämta den på fredag (om svärmor vill vara barnvakt en liten stund det vill säga... haha). Jag måste åka och hämta bilen på bilfirman, som tur är kommer de och hämtar mig i alla fall. Gunnar får vara hemma med svärmor en liten stund. Det blev en Passat Variant 2004. Den har gått som taxibil så den är lite sliten bak, men det lär den ju bli ändå med lille Gunnar i baksätet när han blir lite större. Så det bryr jag mig inte alls om. Bilen var jätteskön att köra och har dessutom automatväxel. På Audin och BMW:n som vi har så har vi manuella växellådor (inte för att det är ett problem men oj så mycket skönare det är med automat!!!). Vilken tur att vi fick Audin såld dessutom, tänk att allt ordnar sig till slut.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad härligt att ni fick tag på en bil. Det är som du säger med barn slits bilen ganska mycket invändigt så det gör nog ingenting om det redan är sliten.

Vi har köpt skydd att ha under barnstolarna för att skydda klädseln mot både fläckar och tryck märken. Det blir ju mer skit när dom börjar ha skor på sig i bilen.

2010-03-02 @ 17:00:57
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0