Utbrytarkungen

Litet knä attakerar revbenen.

Idag har jag och Mikael mest varit på fika med kompisar, från klockan 12 till klockan 17! :) Först fikade vid med Anfi och sedan åkte vi till Jan-Gustav och Fon. Direkt efter fikasessionerna åkte vi till Dinos och jag åt min favorit rätt de har dät, fajitas. Mums! Det är väl lika bra att man passar på kan jag tänka haha!

Nu är det ensiffrig nedräkning till beräknade datumet, och jag är fortfarande förvånad att han inte kommit ut ännu. Trodde inte att han skulle stanna så här länge (vilket är ju är jättebra!). Det mesta verkar lugnare fortfarande, jag mår bättre och jag har mer kraft. Jag har inte ont eller så men har en del sammandragningar och lite mensvärk, men inget värre. Kanske han till och med stannar där inne till efter det beräknade datumet, den lille lurifaxen.

Vi försökte ta en bild av luringen när han bökade i magen, men så fort det var som värst så hade man inte kameran redo. Men på denna bild ser man knölen av hans knä tror jag vid revbenen! :D

Ikväll ska jag nog sätta mig en stund med Photoshop och lära mig lite nytt. En promenad ska jag också försöka hinna med. Det är så skönt att få frisk luft och få röra sig lite nu när man inte har ont i bäckenet så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Hihi...häftig bild - så coolt! Myspysmage!

2010-01-09 @ 20:52:27
Postat av: Sandra

Jooo det är lite kul nu när man kan se på magen vad som händer därinne :) Lite mysko på nåt vis. Haha!

2010-01-10 @ 04:13:34
Postat av: Eva

Jag hoppas att kylan ger med sig snart så att vi kan börja ta vara på dom fina vinterdagarna innan det blir slask igen. Jag tror dock att det ska bli bättre veckan som kommer runt -10 endast så det är ju hanterbart =)

Självklart ska Alma få en kram av dig, vår lilla mys tjej.



Hur går det för dig? Tror du bebisen stannar till bf? Eller börja det kännas som om den är på väg snart :D jag är ju så nyfiken.

2010-01-10 @ 19:45:54
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0