Trötter



Idag har man varit ganska trött. Sov ganska risigt - uppe och kissade, åt, kissade, tittade lite, vred mig fram och tillbaka, ont i höften... ja ni förstår. Jag vilade på förmiddagen men är fortfarande ganska trötter. Men det är väl bara att inta soffläge och ta det lungt. Ikväll kommer ju "Bones" och "En annan del av Köping" på TV och det är ju bra!

Jag och Mikael åkte igen och såg på kossorna. Man skulle kunna tro att jag är ett kofreak, men de var på så långt avstånd förra gången att de var svåra att se. Dessutom finns det inte mycket att göra en januarisöndag på Åland. Så det fick bli kossorna igen. Den här gången hade jag med mig kameran och jag tvingade Mikael att ta en bild på mig framför korna. Vi är ganska lika tycker ni inte haha!!!! :)

Tänk imorgon är det beräknade datumet för förlossningen. Trodde ALDRIG att jag skulle komma till den, jag var ju så säker på att Fjant skulle titta ut tidigare, nu verkar det som om vi kommer gå på övertid. Tji fick man. Men det är ju bra att han blev kvar så här länge, att han inte kom för tidigt i alla fall. Hoppas jag slipper gå med honom i magen i evigheter till för det börjar bli lite tungt nu. Men vem vet... kanske han blir där lääääge till... han verkar ju trivas i magen nu.


Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Håller med dig - bra att Fjant trivs i magen. Bättre att komma ut när hela han är redo att möta världen än för tidigt (även om det är tungt och trist för mamma). Jag minns att mina känslor kastade fram och tillbaka de 12 dagar jag gick på övertid. Ena sekunden var jag hyperless och trodde på allvar att bebisen aldrig skulle komma och i nästa sekund var jag helt harmonisk eftersom jag insåg att det bara var frågan om några dagar tills jag skulle få träffa bebisen (även om jag skulle behöva bli igångsatt).



Hur det än blir så har du och Micke snart er lille hos er...myspys!! Kram!

2010-01-17 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0