Soffliggardag


Soffan har varit min bästa vän. Jag har legat och sovit hela dagen och tittat lite på TV. Jag börjar kunna alla program som går på dagarna nu förtiden :D Mest blir det TV4 Fakta men TV3 går ganska frekvent också!

Annars har det bara varit lungt idag, inga ansatser på att lilleman vill komma ut. Börjar faktiskt tro att det kommer att sluta med att de får plocka ut honom under pistolhot ;) Imorgon blir det lite födelsedagskalas hos en kompis, det är bra att få skingra tankarna en aning. Konstigt nog är jag inte så megafrustrerad över att killen inte vill komma ut, det känns ganska avlägset att han faktiskt ska komma snart. Känns som om det är mååååånader kvar innan jag behöver "stressa" upp mig... snacka om att hjärnan spökar. Fet denial att förlossningen på gång när som helst. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0