Skönt att vara inne



Inatt har det ju varit en ganska kraftig snöstorm så man är ganska glad att man får vara hemma och rugga i soffan. Kanske det blir en liten promenad ikväll, om det känns okej det vill säga. Inga värre värkar idag så jag antar att det bara är att invänta morgondagens övningar på BB. Hoppas att det går bra och inte blir så mycket knöl. Men vem vet, kanske den lille luringen tar en kraftansträning senare ikväll (men det tror jag inte).

Jag skriver lite mer sen, nu tänkte jag gå och vila lite på soffan och bara lata mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, vad jobbigt att det kom igång och sen avstannade - ni var väl taggade till tusen, kan jag tänka mig. Suck - kram!!



Men du...nu är det nästan frågan om TIMMAR tills du har din lille kille hos dig. Den sekund han kommer ut är det värt varenda liten sekund av väntan och tråk. :)

2010-01-28 @ 16:26:58
Postat av: sofia - mamma till maksim

som vanligt var det jag som inte fick med mitt namn i kommentaren :)

2010-01-28 @ 16:28:39
Postat av: Sandra

Ja jag hoppas att han snart är här. Känns lite konstigt att veta att om X antal timmar kommer de se till att det gasar... lite skum tanke. Jag hade inte ställt in mig på det innan utan trott att det skulle komma som en "överraskning". haha!!! Så det kan bli!

2010-01-28 @ 16:41:08
Postat av: Malin

Ja man blir så trött alltså.. Nu vill jag ha vår och värme :) Hoppas att din lille vill komma ut snart :)

2010-01-28 @ 17:36:33
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Eva

Lycka till imorgon. Ska tänka på dig, måste vara pirrigt för er ikväll när ni vet att det kommer hända något imorgon. Hoppas att allt går bra.

2010-01-28 @ 21:38:35
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0