Okej, inte idag heller...

Lillkillen vill INTE komma ut det verkar i alla fall som en sanning :D Han trivs såååå bra därinne och tänker inte alls på oss andra som vill träffa honom! ;)

Jag har inte haft några större känningar idag heller så jag antar att han inte kommer att komma inatt heller. Det är nog bäst att ställa in sig på att läkaren får locka ut honom tillslut. Hur som helst kan det inte vara längre än en vecka kvar nu tills vi får träffas. Hur det än blir.

Idag träffade jag Alexandra och Anfi på stan. Vi tog en fika på Amorina och jag åt chokladkaka (choklad har blivit ett måste nu på slutrakan, tur att jag inte haft så under hela graviditeten får då skulle jag få lyftas ut med kran vid det här laget!). Det var kul att höra om Anfis egyptenresa och Alexs bravader. Skönt att få tänka på något annat än BB.

Ikväll är det "En annan del av Köping", det måste jag så klart se! De är så underbara allihopa. De säger saker som man själv tänker men inte vågar säga högt haha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0