Mysko

Inte för att man klagar över detta men lite mysko är det allt (vänta ska ni får höra). Igår försvann allt ont i bäckenet och jag kan nästan rejsa fram med fart utan att det känns någonstans... så där mitt i allt känns det mycket mycket bättre. Nu klagar jag inte över detta utan är mest förundrad. Haha!!! Jag vaknade till och med i morse och undrade vad som var "konstigt". Det tog mig några minuter innan jag förstod att jag faktiskt låg på rygg utan att det var det minsta obehagligt... :) Detta kanske är det så kallade "dödsrycket". Ni vet innan man dör så ska man ju bli klar i bollen och vara sansad hihi!

Igår lyckades jag bjuda hem ett set om 21 make-up borstar (med gethår) på Ebay för ynka 1 dollar. Hoppas att de är lika fina som de utgav att de skulle vara! :D I annat fall så har man inte råkat ut för någon större förlust men ändå! Det finns så mycket fint på nätet nu och en massa reor. Jag har handlat lite smink på strawberrynet.com som jag väntar med spänning på att få hem på posten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0