Idag borde lillkillen komma...

... men det behöver han ju så klart inte göra (det vet jag ju!). Men det är ändå nåt speciellt med den här dagen, man har liksom haft den i bakhuvudet i snart ett år (sen man fick datumet fastställt på sjukan i alla fall). Jag trodde inte att jag fortfarande skulle ha lillkillen i magen så här länge, men se, han är fortfarande där inne och verkar må bra där (det är mest jag som kracklar - men det är väl som vanligt). Det verkar helt enkelt så att jag får ställa in mig på att gå över tiden ett tag. Men man får tänka positivt trots att väntan är lite frustrerande, hur som helst är han snart här. Max två veckor till behöver vi ju vänta - och det måste man ju överleva, eller? Nu har han verkligen bästa förutsättningarna då han säkert har blivit en liten "tjockis" och är utled på att vara ihopklämd i magen.

För hur man än ser det måste det vara jobbigare att vara tillskrynklad inne i magen, inte kunna röra sig alls och dessutom pressas ihop stup i kvarten (och dessutom ha huvudet mestadels nedåt, även om jag ligger mest i soffan haha).

Förresten, är det någon som testat värltimern på www.varktimer.se? Den verkar ju bra, för jag tycker att det är krångligt att sitta och kolla klockan och så. Men så har jag ingen aning om hur "noga" man måste vara med att klocka värkar, man åker väl ändå in när det är "jobbigare än jobbigast" och man inte orkar vara hemma mer... eller?

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv. Nä det är inte roligt när dom är krassliga :( dom blir ju så rastlösa av att vara inne, iaf min busa.

Ang. värktimer så var det den jag använde när jag klockade värkar :) den var enkel att förstå. Hoppas att lillen vill komma snart :)

2010-01-18 @ 13:54:45
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Eva

Hur går det för dig, nu måste du ju hålla oss uppdaterade om du är hemma. Annars kommer ju jag gå och tro att du ligger och snusar bebis flera gånger om =) Fast jag hoppas ju så klart att du gör det så snart som möjligt möjligt =)

2010-01-19 @ 13:46:40
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart jag ska hålla er underrättade av vad som sker (och inte sker). Ligger mest och sover nu för tiden så ifall jag inte uppdaterar så beror det nog mest på att jag ligger och snarkar! :D

2010-01-19 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0