Hmmm... tralalala....

Här sitter man och väntar men inget händer. Har inte gjort mycket alls idag. Jag har tittat lite på TV, haft Sigvard på fika, beställt lite presenter på internet, kollat förvarsrapporterna som börjar komma in (huu... men ändå bättre än man kunnat ana för ett år sedan). Idag är det väl lite mer onda sammandragningar men inget värre än det har varit i perioder tidigare. Så jag antar att det går över till natten som det brukar.

Ikväll blir det nog lite mer TV och sedan en promenad. Imorgon väntas värsta snöstormen komma till Åland så man får väl passa på att gå ut medan det finns en möjlighet.

Jooo en rolig sak gjorde jag idag. Jag köpte en helt onödig lampa som man kopplar till datorn som blinkar och har sig när kompisar loggar in på MSN. Haha!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jo jag hoppas verkligen det :)



2010-01-26 @ 19:35:03
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Vi är med i facket båda två så vi har hemförsäkringen genom dom :)

2010-01-26 @ 19:50:44
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Eva

Nu tror jag att jag måste skaffa mig msn och en sådan lampa =)



Du ska se att värkarna sätter igång lagom till att ovädret har slagit till med full kraft =)

2010-01-26 @ 20:00:18
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag hade en msn förut men det blev så många elever på den så jag tog bort den. Det vore ju dock roligt att chatta lite med dig, du får lägga ut en bild på din lampa :D Det är nog något som Oskar skulle uppskatta ;D

Det är roligt att pimpa upp bloggen, det är något jag borde gjort för länge sen. Jag har dock blivit så besviken varje gång jag försökt och det inte fungerat. Jag tycker nämligen att jag borde klara av att göra en egen header och klistra in i koden, då jag har programerat lite för länge sedan.



Hoppas att du får en bra natt och att lilleman vill komma ut imorgon. Hur mycket sparkar han nu, eller känner du mest bök och stök har det blivit någon skillnad de sista dagarna?

2010-01-26 @ 22:44:31
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Voncan

Inga kommentarer idag...Betyder det att det händer grejer?? Väntar nyfiket på uppdateringar, tänker på dig! Kramar

2010-01-27 @ 18:15:05
Postat av: Ramona

Hej inget hänt än...jobbigt att vänta men han är nog inte klar än:)

Har du skaffat msn vad heter du på den?

2010-01-27 @ 20:37:09
Postat av: sofia - mamma till maksim

Har det inte varit en lite väl lång bloggpaus nu...?? :)

2010-01-27 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0