Hmmm... skumt

Klockan 21 började värkar komma smygande igen. Först med 8 minuter emellan och sedan med lite mindre tid mellan kniiiipen. Jag tog lite panadol och gick och la mig vid 23:30. Nu är väl klockan 04:30 och de kommer fortfarande men med 5 minuter emellan. De börjar även göra lite mer ont än tidigare. Vill hela tiden tro att det är fejk som i förrgår men börjar nu bli lite tveksam. Ska gå och försöka sova en stund igen om några värkar (tajar dem som bäst nu på varktimer.se). Än gör de inte så hysteriskt ont att man inte kan tänka klart (som många säger att de ska göra) så jag vet inte riktigt. Kanske det bara är fejk trots allt! Ska ta en dos till panadol och sedan försöka sussa ett varv igen.

Det lär väl visa sig antar jag hur det ligger till! Haha!!!

Inte många timmar kvar till vi ska till BB nu så man får väl försöka stå ut ett tag till... men blir det värre och värre får vi väl ringa och komma några timmar tidigare... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0