Blygis

Ingen liten kille har ännu gjort några försök att visa sig. Verkar riktigt lungt i magen. Men som jag sagt tidigare, så vet man inte alls vad som är på gång med dessa små. De bestämmer visst helt själva.

Imorse var vi på kontroll hos MVC igen. Blodtrycket var högt igen, tyvärr (95/150)... jag har fått ta nya blodprover men jag tror att dessa kommer komma tillbaka ok då urraprovet var helt bra. Jag är väl bara slut och trött och det påverkar kroppen kan jag tro. De skulle återkomma med testrestultatet ifall det var något som var på knas.

Annars är det ganska trist idag. Ska försöka ta mig för att sy om ett spjälskydd till vaggan. Jag behöver sätta lite nya snoddar på det, samt ändra lite på storleken då det är lite stort. Men vi får se vad inspirationen gör med mig idag, känner mig lite såsig och oengagerad.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det är nog så..man blir helt omänsklig och trög om man inte får sova..men jag fick mig en liten slummer på soffan tillsammans med Molly mitt på dagen så jag återfick lite energi :)

2010-01-21 @ 20:53:13
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Eva

Hur gick det för dig med spjälskyddet? Hoppas att dina värden såg bra ut ifrån blodproven.



Jag längtar efter att få läsa att du börjar känna värkar och att det händer något.



Nu sak vi göra natt och hoppas att O sover till sex åtminstone.

2010-01-21 @ 21:44:01
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spjälskyddet blev klart, men inte riktigt bra tycker jag. Det är svårt att fästa snoddarna normalt när det inte är spjälor utan "väggar". Man vill inte ha en massa snoddar hängandes i onödan, så jag tror jag får komma på något annat. Kanske sy som en "orm" som man kan fylla med vadd och ha runt lillisen. Vi får se!



Jag hoppas också att det kommer lite värkar snart. Jag har ju bara de vanligt knipande sammandragningarna, men de har jag ju haft i evigheter så jag tänker knappt på dem mer. Hoppas jag slipper gå 50.000 år över BF! :D

2010-01-21 @ 22:15:43
Postat av: Sandra

Jag glömde skriva att jag tror att proverna var bra eftersom de aldrig ringde upp mig igen. :D Dumma blodtryck som spökar, alltid ska det vara något.

2010-01-21 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0