Ont i magen

Gunnar har fått ont i magen sedan vi böjade ge honom vitamindroppar. Igår natt var han olycklig och grät, vi fick inte mycket sömn. Som tur var så lugnade han ned sig till morgonen och vi tog en sovmorgon istället. Idag på dagen var min farbror över på fika. Är ganska trött så jag har inte skrivit så mycket nu på senare tid, jag hoppas att jag får mer kraft snart igen.

Det är lite synd att det är så kallt ute, vi var inte ute idag heller. Man känner sig lite piggare när man kommer ut.

Jag köpte ett par ultrasnygga (hoppas jag i alla fall) ögonskuggor från Ebay samt en Smashbox primer. Inte för att jag tror att jag kommer att ha sådan ultraanvändning för dessa just nu när man bara går hemma, men det känns bra att handla något till sig själv. Jag längtar efter att få köpa nya fina kläder (och få bort lite valkar haha) och känna mig fin, och inte hasa runt i slitna gympakläder hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad tråkigt att han har ont i magen. Hoppas att det bara beror på vitaminerna så det inte är början till kolik, för det är inte roligt.



Tycker att du gjorde helt rätt som unnade dig själv lite trevligt smink, även om det inte blir använt så jätte ofta.

2010-02-25 @ 14:29:19
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0