Nu är han äntligen här!

Jag hoppas ni inte varit oroliga för oss då jag inte skrivit på ett tag. Jag skriver från mobilen så det får bli lite kort nu, skriver mer när jag får komma hem från bb. Här på åland brukar man vara fem dagar på bb som standard så jag tror vi får komma hem imorgon. Värkarna startade natten till fredagen men förstärktes med en tablett. Efter 6,5 timmar var han ute! Allt gick jättebra och vi mår alla jättebra. Han vägde 3480 g och var 52 cm lång! Vi är så glada att han är här nu! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Ramona

GRATTIS till er båda! Skönt att allt gick bra:)

2010-02-02 @ 08:56:48
Postat av: Eva

Stort Grattis!!



Härligt att det gick så fort. Längtar tills vi får höra mer =) Ni har fått en lång kille verkar det som.

Kram!

2010-02-02 @ 09:35:31
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: sofia - mamma till maksim

Åh, vad härligt! Massor med grattis!! Vad skönt att det gick fort när det väl satte igång :)



Ska bli jättekul att höra mer om ett tag - men ingen press...gosa och lär känna varandra! Kramar!!

2010-02-03 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0