Hoppas vi får åka hem idag

Vi väntar på att läkaren ska göra sin rond och berätta om vi ska vara kvar eller om vi får åka hem idag. De har testat med en apparat som mäter Gunnars syreupptagning och värderna har varit okej i över ett dygn nu, alla blodprov och läkarundersökningar har varit bra. De ska kanske göra ett hjärtultraljud på honom också bara för att kolla upp allt. Det känns bra att de är grundliga. Han är ju så liten! Han väger 3800 gram nu. Så han äter bra också! Jag återkommer när vi vet mer!

Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Vad bra att de kollar allt så grundligt. Då känns det ju värt att vara på sjukan även om det är både oroligt och trist i den miljön. Hoppas att det visar sig att Gunnar är en frisk liten gosse, att detta var en engångsföreteelse och att ni kan njuta av bebistiden på hemmaplan framöver.



Massor med kramar!!

2010-02-14 @ 09:43:44
Postat av: Eva

Jag antar att ni är kvar på sjukhuset då det inte kommit någon ny uppdatering. Jag hoppas att allt är bra med Gunnar och att ni har fått göra ul på hjärtat. Jag sitter och är lite orolig för er, vill ju att allt ska vara bra och att ni får njuta av er lillekille och inte vara på sjukhus.

2010-02-15 @ 10:52:29
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Eva

Det går inte att kommentera ditt nyaste inlägg så jag gör det här istället.



Vad skönt att ni fått komma hem och att allt var bra med hjärtat. Du ska se att du inte behöver oroa dig för bvc tanten du vet bäst vad Gunnar behöver och det har du ju redan visat genom att ni varit på sjukhuset och fått honom kollad.



Visst är min dinosaurie fin :D Alma är söt hon med =)men inte lika uttrycksfull än.

2010-02-15 @ 18:35:27
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0