Fixardag

Jag känner mig så stolt idag då jag fått iväg foton och uppgifter till våra två lokaltidningar om att Gunnar äntligen har kommit. Här på Åland publiceras alla små knott som kommer i lokaltidningarna (men så klart behöver man ju inte, men de flesta gör det). Jag sätter upp länkar till webannonsen när de publiceras!

Jag har även tagit mig i kragen och ringt till försäkringsbolaget och anmält Gunnars namn och uppgifter för hans försäkring samt frågat lite vad vi kan få ersatt från min sjukförsäkring för alla kostander som uppstod i och med allt knöl på slutet. Vi får se vad vi får ersatt och inte, men allt är ju hemåt som man får tillbaka även om det säkert inte blir allt.

Mikael håller på att frosta av frysen och jag och Gunnar tänkte ta en tur till apoteket och köpa ett bröstskydd till min ena bröstvårta som gör oooont. Men det är lite bättre idag redan. Hoppas att det snabbt läker. Jag förstod att det var ganska vanligt att få små blåsor i början innan man fått in rätt teknik på trissandet. :D Undrar om man någonsin kommer få det haha. Idag fick jag en chock också när jag var på toa och hörde Gunnar vråla till, mjölken bara sprutade okontrollerat. Jag stod som handfallen och bara glodde. Jag ropade visst på Mikael också (varför vet jag inte men jag fick väl en chock haha). Vad kroppen är komplex egentligen. Hur kan allt bara fungera? Hmm...

Ikväll kanske vi ska hälsa på Gunnars kusin Atte som är i stan för att han har opererat bort sina tonsiller.

När jag får tid över och lite ro ska jag skriva lite om förlossningen och hur det var att vara på BB. Jag har inte riktigt haft ro för det ännu. Men jag lovar, det kommer! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo hon är ju det, lite svår att läsa av henne och ändå tycker man att man borde vara van nu..men dom är verkligen unika våra små :) Hur går det hos er då? Sover han bra? :)

2010-02-10 @ 19:01:15
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Sandra

Ja de små liven går inte att kontrollera alls känns det som :D Gunnar sover faktiskt bra (ta i trä!). Hoppas att han fortsätter att göra det haha!

2010-02-10 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0