Snöblandat regn! :O


Alma fikar med mig (nu är hon redan 11 veckor!)


Nu finns det inga tvivel längre (om man nu hade sådana tidigare) att hösten är här. Idag på jobbet kom det ett skyfall a la hell och sedan en skur med snöslask lite senare. Bladen på träden har börjar trilla av, väntar med spänning på den där underbara höstdagen med massor med löv och sprakande färger då jag kan nörda lös med min kamera.

Jag lyckades trots megatrötthet ta mig ut på en promenad. Det var svinkallt ute. Rugg! Hoppas det hjälpte med höftbältet för jag vill inte ha ont imorgon som straff.

Lägger upp en bild på Alexandras hund Alma som jag träffade i helgen. Lägger även upp en bild på mitt gudbarn Wilma som besökte mig i söndags. Hon har sin presenttröja på sig som vi handlade åt henne i Paris. Den är glittrig med en katt och Eiffeltornet (så klart!).

Imorgon ska jag på sockerbelasning i ottan och jag måste fasta ikväll.... morr.... hoppas att testerna bara visar fint imorgon. Håll tummarna!

Verkar som om Mikael kanske kommer hem en dag tidigare än planerat. :) Vi får se hur det blir. Det är i alla fall bara cirka en vecka kvar innan han är hemma igen i alla fall. Jag har en massa projekt som jag planerat att göra i lägenheten nu när han kommer hem. Det ska målas, tapetseras samt införskaffas en ny bokhylla om mina planer går i lås.


Wilma med mamma Pernilla på besök


Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till på sockerbelastningen imorgon. Den är ju aldrig rolig men skönt att få veta att allt ser bra ut.

Gör alla det i finland eller är det någon speciell anledning att du måste göra den.



Vilken söt liten hund med ett väldigt fint namn =)

2009-09-29 @ 22:00:13
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag gör testet för jag enligt vissa läkare har lindrig PCOS... jag är helt slut nu efter testet. Jag tror inte att det där fastandet samt sockerchocken gjorde det bästa för mig. SNARK! Jag är helt slut.

2009-09-30 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0