Nej nu!



... hur kan man bli så trött som jag varit idag? Jag var tvungen att vara hemma från jobbet för jag var så trött att det värkte i kroppen. Jag var en sväng förbi MVC för en rutinkontroll och allt såg riktigt bra ut - hade till och med ett rungande hB på 151! :O Ändå är jag så trött. Jag sov från 11:00-15:00 som en stock idag. Bara föll i "koma" poff så där.

Jag har sovit dåligt ganska länge nu, uppe flera gånger per natt och det kan vara svårt att sova med bäckenvärken, men att man skulle bli så här trött trodde jag inte var möjligt. Det jobbigaste är nästan att man tappar humöret som man gör. Man vill inte vara en morrhoppa, men man har liksom ingen ork kvar att hindra morrhoppetenedenserna. Hoppas att Mikael överlever och att tröttheten blir bättre snart.

Fjanten har varit ganska aktiv idag, sparkat så att tröjan har hoppat (till och med Mikael såg det idag). Hjärtfrekvensen var 150 bpm! Så det var fullt ös. Skäckinjagande nog så har jag nu spräkt 10 kg sträcket... undrar var detta kommer sluta... det är ju tre månader kvar ännu! :O

Ikväll är kompisarna sjuka så de kommer inte över och hälsar på. Trist, men jag får bara packa ned mig i soffan med te och titta på "Mammas Pojkar" och "Lyxfällan" :)

Mikael har åkt till Brändö för att jaga älg och kommer hem igen på måndag eller kanske söndag (är lite osäker). Han var så uppåt över jakten, hoppas att det går bra. Han har sett fram emot det länge nu. Kanske han får "guldhorn" i år... hahaha...


Kommentarer
Postat av: Eva

Visst är det konstigt att man kan bli så trött. Sen är det alltid lättare att sova på dagen än på natten när man är gravid, undra varför.



Här hemma är det fullt ös hela dagen lång. Alma är vaken på nätterna eller hon ska sova på mig så jag får ingen sömn alls. Sen så väcker hon Oskar om vi ligger i sovrummet så än så länge sover vi i soffan.

2009-10-15 @ 21:17:34
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0