Nej nu får jag ett aggroutbrott!

... datorn vi fick tillbaka från datanörden var i ännu värre skick än när vi skickade dit den. Så nu har jag ringt till F-secure support för att få hjälp (det är något med F-secure som knölar), så nu har jag fått ett "datarecept" som jag hoppas kommer funka. Det känns lite läbbigt dock för man ska in i Windows inställningar via reboot. :O Hoppas jag inte krajar datorn ikväll... men om det inte funkar skulle de skicka en F-secure återförsäljare till mig (som tur har jag köpt programmet på nätet vilket gör att jag får fri support). Stället vi köpt datorn på har inte ens F-secure utan ville att vi skulle installera Norton... därför kunde de inte göra nåt... suck...

Som sagt, håll tummarna för mig och datorn ikväll nu!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att du får ordning på datorn även om det inte är så kul att greja med saker man ine vet nåot om.

2009-10-31 @ 17:53:15
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0