Middag på Park

Ikväll åt vi middag med ett par vänner till oss på Park (för er som inte är från Åland så är det en restaurang och bar här i Mariehamn). Det var riktigt trevligt att komma ut och äta en bit god mat. Vi har (läs: Mikael) har målat i rummet så snart är det klart. Bara lite finputsning på skarvar och sedan på med listerna! :) Det blir riktigt fint om man får säga det själv haha!

Imorgon är det jobb som gäller igen. Hoppas att den här veckan inte blir lika hardcore som förra. Det är ganska mycket action på gång och många är borta (tagit semester). Det blir lite extra att pula med då, dessuotm tål jag inte riktigt stressen som jag brukar. Jag blir lätt trött och har svårt att koncentrera mig. Det börjar även göra ont om jag sitter för länge... men än så länge går det bra att jobba, det bara tar lite mer energi än tidigare. Hoppas att det håller sig så här.

Har börjat titta i kataloger på möbler, känns kul att drömma sig bort lite hur man vill ha det. :) Nu måste man börja budgetera och spara lite extra så man har råd med lite nya möbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0