Höstsöndag


Pippikojan börjar ge upp...


Höst i Tullarns äng


Om inte morsan och farsan kommit till stan idag skulle jag säkert bott i soffan under filten hela dagen. Vilken tur att de fick mig på fötter :) Jag fikade med dem på stan. Skönt att komma ut ur lägenheten lite, även fast det ju inte händer särskilt mycket på stan heller. Mariehamn verkar ha trätt in i den stora trädan nu när turisterna har flytt fältet. Jag fick faktiskt energi nu på kvällen att ta en promenad för att få lite luft. Skönt att komma ut, man blir lite piggare då. Tänkte ta en spakväll idag med fotbad framför tv:n.

I lördags var jag ute och fotade hösten här i Mariehamn. Till och med fåglarna på "Lilla Holmen" har höstrugg. Deras koja håller på att falla sönder... :)

Imorgon kommer Mikael hem. Ska bli så skönt att få hem honom igen. Längtar längtar...

Ska på massage imorgon med, det ska bli så skönt att få slappna av och få ryggen utknådad.


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att få hem maken =) Jag tycker att du gör det så bra som orkar/står ut med att vara så mycket själv. Fast man vänjer sig ju vid det med.



Vad avis jag blir på din massage men förhoppningsvis försvinner min ryggvärk då bebis kommit ut och nu är det ju bara 4 dagar kvar =)



Kram från en nattsuddare.

2009-10-05 @ 04:19:41
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: sofia - mamma till maksim

Pippikojan...förstår att det är dags att ni börjar renovera - ser ju ut som det snart tänker sjunka...hehe - VA, är det inte där ni bor?? ;)



Vem äger Pippikojan?

2009-10-10 @ 16:36:03
Postat av: Sandra

Haha!!! Nä man vill INTE bo i Pippikojan, inte ens fåglarna vill det... Pippikojan ska skötas av Mariehmans Stad tror jag, men uppenbarligen så har de inte det på budgeten i år! :D

2009-10-10 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0