Julmarknad



Idag åkte jag och Mikael till lilla julmarknaden på Jan Karlsgården. Vi hittade en fin julkrans att sätta på ytterdörren, en honungsburk i en speciell porslinsserie som vi har och lite bröd. Det var ganska kallt och jag blev ganska trött fort så vi fikade och åkte hem ganska snabbt. Jag behöver inte alls göra mycket innan jag får sammandragningar. Om jag lägger mig ned så blir de bättre vilket ju är bra!



Jag somnade sedan på soffan och Mikael åkte till Brändö för att hämta en av våra bilar (vi måste sälja den för vi har två bilar i coupemodell och det kommer ju inte att fungera... de har ju bara två dörrar fram och inga till baksätet). Han kommer även att passa på att jaga lite med Sigvard på söndag. Han kommer hem till stan igen söndagkväll :)

Ikväll kommer Ann-Sofie över på glögg och pepparkakor. Ska bli skönt med lite fikasällskap. Hon har säkert en massa kul att berätta!

Jag hälsade även på Petra som ligger på sjukhuset efter en operation. Då det är besöksförbud på grund av svinis så hann jag bara gå in och lämna en present. Hon fick skvallertidningar, choklad, en liten jultomte och ett kort. Tänkte att jag skulle ringa henne ikväll för det verkade så trist att ligga ensam i ett rum på BB. :( Så synd att man inte få vara på besök. Typiskt! Johanna var även där när jag kom och hon vågade trotsa barnmorskorna och hade varit där i 40 minuter. Jag vågade inte då de känner mig så väl och jag är där så ofta...

Igår hade jag och Mikael Idol-kväll och låg och latade oss i soffan. Bibi var så klart med ett tag och fick lite popcorn! :) Tyckte Idol var allmänt B igår. Det var inga bra låtar. De sjunger ju bra och så, men jag börjar tycka att det är lite trist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0