Fixardag

    


Idag har vi fixat och donat med massor med stök och bök. Mikael har fortsatt med byrån samt krattat hela gården! Jag har sytt upp gardinerna som jag beställde och fått upp dem på gardinstången. Jag lyckades sy fel först och fick göra om ena gardinen... inget ville riktigt fungera idag :) Det var länge sedan jag hade fram symaskinen märkte jag... jag var gaaaanska ringrostig. Jag har inte någon riktigt bra syplats heller, så jag antar att det är därför som jag inte sytt på så länge... Jag måste skaffa en ordentlig skarvsladd så jag kan sitta någorlunda bekvämt i köket, men det är så jobbigt att ta bort allt så fort man ska äta eller göra nåt annat. Man vill inte ha allt liggandes framme i köket precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0