Argh!!!!

Jag kan inte förstå mig på vår bröllopsfotograf överhuvudtaget! Jag är ganska arg på firman som vi anlitade till vårt bröllop. Först var bilderna från själva vigselakten ganska mediokra (även vissa av porträttbilderna) och sedan vägrar de att ge oss rättigheterna (eller i alla fall en skiva med bilderna på fast vi var lovade det tidigare). Idag fick vi våra förstoringar som ingick i priset (3 månader senare...) och de hade inte gjort de retucheringar som de lovat (då det var en massa ljusreflexer samt bråte i bakgrunden som stör)... så nu är jag milt uttryckt ganska PISSED på dem... dessutom var de typ inlimmade i deras REKLAM blad... AGGROURBROTT!

Morr...

Att man betalat över 300 EUR (3000 kr) för detta är lite svårt att förstå i efterhand. Blä!

Inte nog med det så åker Mikael på jobb idag... :(

Jag är hemma för jag sov jättedåligt, men rygg värkte så. Ingen bra dag det här verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0