Trötthet

Huga vad trött jag är idag. Fick inte alls mycket sammanhängande sömn i natt. Jag var bara kissnödig stup i kvarten... Känner mig så megaslö idag att man inte kan sätta ord på det. Tur att man får vara hemma och lata sig.

Igår var jag till jobbet och hälsade på. Det var kul att träffa kompisarna där. Det är bankstrejk i Finland tills idag (vi får se om den fortsätter eller inte), så det var lite kul att höra hur det gick med den saken. Annars verkade allt vara som vanligt, lite kaosartat :) Men det hör väl till antar jag. Det var synd att min vikarie inte var på plats när jag var där. Hon var hemma och var sjuk. Jag får gå en annan dag och kolla till henne. Jag förstår att det kan vara ganska svårt att vara vikarie för mitt jobb.

Jag träffade även Petra igår och vi gick på fik tillsammans. Hon verkar vara lite bättre efter operationen och kan nu köra bil. Det är säkert jätteskönt att få kunna komma ut och se lite folk. Man blir lätt mossig i hjärnan när man bara lallar på hemma.

Idag ska jag till BB på akupunktur samt kolla till mitt blodtryck. Hoppas att det är bättre idag. Håll tummarna!

Igår handlade jag även två julklappar till Mikael. Hoppas att de blir bra! Det är alltid svårt att köpa bra julklappar skratt! :) Men jag tror att han kommer att gilla dem. Vi har även hittat på lite julklappar till personer vi inte handlat till ännu, så nu är det egentligen bara att åka och handla dem. Tänk att det är jul nästa vecka redan! Tiden går så fort!

Jag köpte även amningsinlägg av ylle igår. Är det någon som har erfarenhet av dessa, jag hoppas att de är bra. Jag köpte modellen som är ovala. Det verkar lite bättre att ha värme även på "sidorna" om ni förstår vad jag menar. På instruktionerna står det att de inte ska "lukta" när man läcker mjölk, stämmer det. Det känns lite väl bra... haha!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0