Snö!

Imorse när vi steg upp så var det jättefint väder ute. Det var superhärligt att komma ut och åka till akupunturen. Det var kallt och alldeles frostigt på marken. Det som annars brukar vara så mörkt var helt plötsligt bra mycket uthärdligare. Vi åkte efter akupunkturen till Sparhallen och handlade lite diverse grejor. När vi kom hem så somnade jag på soffan och sov väl en timme eller så. Vi gick sedan på fik och såg lite folk. Efter middagen så somnade jag igen (!) och sov kanske en timme! Jag förstår inte hur det kommer sig att jag kan sova så mycket... Det är ju helt sjukt. Jag är som en katt, sover mest hela dagarna! :) Men kanske det är så att man behöver det, även fast det känns som om det vore för mycket.

Just för en stund sedan tog vi en promenad ute och snön föll så vackert. Hoppas att vintervädret håller i sig så det blir en fin jul. Allt blir så mycket bättre när det är lite snö på marken.

Snart ska jag slå mig till ro i soffan med en glass och se på "Änglar och Demoner". Hoppas filmen är bra! Är det någon som har sett den?



Kommentarer
Postat av: Eva

Sov så mycket du kan du kommer att behöva dina krafter och energi senare =)



Änglar och demoner är en bra film, jag klarade av att vara vaken hela filmen gott tecken =)

2009-12-12 @ 19:48:29
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Joo den var verkligen bra! Spännande och man somnade inte! :D

2009-12-12 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0