OMG vilket väder!

Jag som trodde att det var snökaos när vi var och testade bil. Oj vad fel jag hade. Nu är det snökaos. Vi åkte ut på landsbygden (nu är ju det mesta på Åland landsbygd men ändå) för att hälsa på ett par kompisar som just fått sitt hus så pass färdigt att de hade flyttat in. På vägen hem höll man knappt på att se vart vägen gick för de hade inte plogat ute... det var ganska ruggigt. Man kunde lätt ha kört av vägen, dessutom finns det väldigt begränsat med vägbelysning så många och långa sträckor saknar det helt här. Rugg!!! Men vi kom hem tillslut.

Nu är det ett tjockt lager snö ute. Nu känns det som om det kunde bli jul :D Nåt bra med ovädret i alla fall!

Mamma och pappa var och hälsade på oss nu ikväll. Det var mysigt.

Imorgon ska jag ladda för att köpa de sista julklapparna. Jag har två kvar till Micke, jag har skjutit på dem för att jag vill får stjuds av mamma och pappa så han inte vet till vilket affär jag åker och handlar!!!

Tänk nu är det inte många dagar kvar till sista ultraljudet heller!!! På onsdag får vi se Fjant igen! Hoppas man kan se om det är en kille eller tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0