Nu har jag lagt in en chattfunktion :)

Oj vad jag känner mig duktig! Jag har fått in en chattfunktion... den svarta mystiska lådan till vänster. Hoppas jag inte mosar era datorer med mina applikationer... det är bara så kul att testa sig fram och se vad man lyckas fixa till på egen hand.

Idag har jag varit ganska lat av mig, bara varit och fikat hos Julia (jag fick hembakt knäckebröd av henne!!!!). Jag har laddat en tvättmaskin och en diskmaskin... det är väl i stort sätt allt. Mikael har varit och jagat idag och fick två rådjur. Så nu behöver vi inte svälta haha!

Imorgon är det akupuntur som gäller. Det hjälper verkligen bra. Jag som var så skeptisk först. Men men...

En jättebra sak som hänt idag är att Mikael fick klartecken att vara hemma hela tiden fram till slutet av februari! Så nu behöver jag inte alls stressa över något mer. Mamma och pappa kommer över till jul dessutom! Det kommer att blir så mysigt.

Svärmor Stina var över på kvällen och hälsade på.

Nu är det Idol som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0