Hos frissan!

Idag tog jag mig för att gå till frissan! Jag klippte mig bara, färgade inte håret den här gången. Det känns bra att ha fixat till raggbollen en aning... fy vad fult håret blir snabbt. Jag förstår inte hur snabbt det kan tappa formen skratt. Om två veckor ser det säkert helt skruttigt ut igen. Men man får vara glad över den lilla tid det håller sig fint hehe...

Jag träffade Alexandra idag på Timjan. Det var mysigt att vara ute lite bland folk. Jag gick sedan ner på stan en sväng och köpte lite garn till mitt stordåd till broderi... jag har lyckats få till några granbarr och en ram runt duken, värsta insatsen! :)

Vi har även (läs: Micke har även varit duktig idag) och städat vår garderob. Nu är det fint och ordning och reda på torpet igen!

Nu blir det nog en liten promenad för att få lite luft. Man blir så knasig i bollen av att sitta inne och rugga. :)

Har börjat att packa BB-väskan. Det är jättesvårt att veta vad man ska ta med sig. Jag har packat lite myskläder, bebiskläder, lite fickpengar, telefonnummror, födselplanen (den otroligt fina... öhh.....), dusch-/sminksaker och håller på att uppdatera min MP3:a. Jag tänkte även ha en reservkamera i väskan med laddare om man glömmer finkameran i kalabaliken. Kommer ni på något annat smart som man borde ta med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0