Hmm...

...var till MVC idag. De tog nytt blodtryck och nu var det högt igen (145/90)... De tog nya toxprover på mig men som tur var såg allt bra ut på dem så det är bara att hålla ut och hoppas på att det fortsätter att visa bra framöver. Jag nämnde för henne att jag har haft som mensvärk de senaste nätterna, jag ville veta om det kunde vara något "farligt". Hon skrattade nästan lite och sa att det antagligen var förvärkar som har startat. Jag hade inte trott att de skulle kännas på det sättet (om det nu är förvärkar det vill säga.. skratt). Hon sa att förvärkarna kunde börja ganska länge innan bebisen ville komma ut på riktigt, så vi får väl bara luta oss tillbaka och se vad som händer.

Jag ska träffa henne på måndag igen och hon sa bara att hon hoppades att "vi skulle ses då" med ett finurligt leende på läpparna. Eftersom mensvärken försvunnit under dagen tänkte jag inte så mycket mer på det förens det återkom nu ikväll... jag har tagit Panadol och får se om det känns bättre. Man är ju inte så bra på sånt här så man vet inte riktigt vad som är värkar och bara "ont". Hmm... det är väl det enda man kan säga just nu.

Nu ska jag gå och kurera mig med en vetepåse och kolla på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0