Fika på stan

Sååååå skönt det ska bli att ta en fika på stan. Jag behöver verkligen komma ut från lägenheten ett tag. Var inne i stort sätt hela dagen igår. Ska till stan och fika med en kompis.

En rolig sak som har hänt i Bibis liv... vi ställde in en tomte i hennes bur så att hon också skulle få lite julstämning. Under natten hade hon drattat ned tomten från ett hyllplan rakt ned i hennes godisgömma (sandkoppen... jättemysigt ja visst!). Då hade hon fått "panik" och flyttat alla godisar till andra sidan buren och riktigt grävt ned dem i sågspånen. Hon trodde allvarligt att tomten skulle äta upp hennes candy... öhh... :) Haha!!!

Igår handlade jag en ny filofax. Så idag ska jag skriva in adresser och fixa med den så den är i toppskick hehe... Sedan har jag börjat bordera en julduk, jag är chockad själv. Jag har inte broderat något sedan jag var typ miniliten. Har ingen aning om hur det kommer att bli, antagligen sjukt fult haha!!! Men vi får allt se! Jag håller er uppdaterade med broderiäventyren. Skratt!!!


Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till maksim

Broder julduk... :D Man gör lite knepiga oväntade grejer när man går hemma. Jag började sticka. När Maksim föddes slutade jag och kommer nog aldrig att sticka igen om jag inte får samma sticksug vid nästa graviditet (om det vill sig väl).



Kram!!

2009-12-05 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0