En liten kille :D

Ultraljudet gick jättebra! Allt såg finfint ut sa läkaren. Tillväxten var precis på kurvan från de tidigare ultraljuden och det låter ju jättebra. Det var en liten kille därinne, det kunde man inte missta sig på direkt skratt! Det syntes sypertydligt. Han väger nu ca 2770 gram och kommer om han kommer ut på BF väga ca 3300 gram. Jag var öppen 1,5 cm redan så vi får se när han vill komma ut.

Det känns så bra nu när man vet att allt ser bra ut! Vi längtar så tills han vill komma ut! Jag är så nyfiken på vilken hårfärg han har. Jag är ju ganska mörk och Mikael är ljus. Så det kan bli lite vad som helst!

Jag hade ganska högt blodtryck idag igen, 85/145 och lite protein, socker och leukocyter i pinkprovet. De skickade det vidare på kontroll till labbet. De skulle ringa om det var något. Läkaren var inte uppstressad över mina resultat utan sa att de skulle följa utvecklingen, men att det var ok än så länge. Kroppen är under ganska stor belastning nu så det kunde bero på det. Håller tummarna för att det är fallet. Jag ska till MVC igen nästa vecka. Vi får se hur det ser ut då!


Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att allt såg bra ut med er lilla pojke =) Kul att ni fick veta vad det var.



Hoppas att det inte är något med dina prover så du behöver oroa dig, men om inte läkaren är orolig så bör det ju inte vara någon fara.



Njut nu i fulla drag under julen av god mat och gott sällskap.



God Jul!

Kram Eva.

2009-12-23 @ 22:55:03
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: sofia - mamma till maksim

Åh, vad roligt! Vad skönt att allt ser bra ut. Vilka namn funderar ni på? Kram och godjul!

2009-12-24 @ 11:48:48
Postat av: Sandra

De har inte ringt tillbaka från sjukhuset angående mina prover så jag antar att de var ok. :D Det är bara att hålla tummarna att inget skumt händer nu på slutrakan!



God Jul på er allihop!

2009-12-25 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0