Varit på rutinkontroll hos läkaren

Nu väger Gunnar snart 5,5 kilo och är 57 centimeter lång! Jessus hur han växer! Jag frågade lite om spygrejen men jag fick egentligen samma svar som hos läkarna på akutem, att det bara var att avvakta och se om det blir värre eller om det försvinner. De misstänker visst att blodet kommer från mig då Gunnar är en ganska hårdhänt bebis. Nå ja, man måste väl tro på vad de säger, men jag tänker ändå fortsättningsvis vara på min vakt. Om problemet kvarsår får de nog gräva lite djupare än en massa antaganden och ta reda på vad problemet är.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken bamse bebis du har =) men det är roligt att dom växer och blir större även om dom blir tunga fort om dom är barn som vill bli burna.

2010-03-16 @ 16:52:04
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Kaptenskan

Ja han växer så det knakar och brakar, han växer ju 1 cm i veckan enligt mätningarna... inte undra på att det kanske är lite knorr emellanåt.

2010-03-16 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0