Mixtrande och pillande



Då man inte har så mycket för sig om kvällarna i väntan på lillkillen fick det bli lite ny design på bloggen. Den blev ganska vårig, även fast det är mitt i vintern, men det kändes som om det behövs lite vårkänslor haha!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har varit med Mikael en sväng på stan och handlade lite duschcreme (wow va!) och så tittade vi lite i butiker. Det är ganska svårt att gå längre sträckor nu för det ilar så i bäckenet när lillkillen borrar med huvudet mot alla nerver.

Svärmor var över och hälsade på oss på dagen, men jag låg mest som i koma i soffan och var inte mycket till sällskap. Hon är i stan för att hon ska till sjukan på måndag och onsdag, hon känner sig inte på topp. Hoppas att allt löser sig.

Nu på kvällen är Mikael på 30-års kalas till en kompis till oss. Jag stannade hemma för jag har ingen lust att klä upp mig (jag får på mig mjukisbrallor och t-shirt, that´s it - inte så kul att gå med den utstyrseln på sig direkt). Längtar tills jag kan ha "fina" kläder på mig igen.

Vi var faktiskt till en restaurang och åt idag, jag ville bara komma ut. Men det var som sagt ingen höjdare att glida in i mysisarna och den urtvättade tröjan... men jag gick ändå! Omgivningen får bara stå ut med mig ibland. Hehe.

Jag lägger in lite bilder på Bibi! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag ska låta Oskar dansa låt bebis komma ut dansen imorgon när han vaknar =)

Tråkigt att du bara kan ha mysbrallor men det är väl så det är på slutet =)



Jag tror också att det finns viss risk att vi ångrar oss om vi inte köper det setet så det får nog bli så =)Vi har även hittat en par gympa dojjor åt honom på din sko i skinn. Så kom pengar ko =)



Hoppas du har en riktigt mysig lördag kväll i din ensamhet.

Kram!

2010-01-23 @ 22:47:31
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fint du har fått det här inne :)



Sv: Tack! :)

2010-01-24 @ 11:26:34
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha!!! Man har inte så mycket att göra nu så man får väl försöka fixa till lite på bloggen och göra lite uppdateringar. Ska se om jag får mer gjort idag! :D

2010-01-24 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0