Bastukväll

Tog en bastu nu på kvällen och det var riktigt skönt. Passade även på att sätta en hårmask i så nu har man riktigt "änglahår" hehe... Gick in på aftonbladet för att se om det stod något kul och hittade detta:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6475785.ab

Artikeln handlar om ett hotell i England som erbjuder att någon i personalen värmer sängen åt en innan man kommer... fy tusan. Det låter ju bläk!!! Vem sjutton skulle vilja ha haft någon främmande i sängen när man ska gå och lägga sig??? Huga! Kan de inte börja med att skaffa ordentlig uppvärmning i hotellet istället...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :) Tindra verkar också gilla det även om det nästan är lika stökigt nu som när jag började städa muttra Hehe.



Nja jag hade nog inte velat ha någon främmande i min säng om jag skulle bo på hotell. Det är ju liksom hela grejen att få lägga sig i svala, nytvättade lakan :)

2010-01-23 @ 09:52:15
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Eva

Snygg vårig design, jag vill också veta hur man gör. Jag har försökt men får inte till det =(

2010-01-23 @ 21:27:06
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om man ska ändra desig finns en bra hemsida som jag brukar ta hjälp av: www.designaminblogg.se! Det var så jag började att förstå hur man gör. Det gäller att ge det lite tid och tålamod så klarar man det. Jag är som sagt ingen datahacker på något vis, jag klankar mig fram och hoppas på det bästa!

2010-01-23 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0