Renoveringen har börjat :)

Igår började Mikael att renovera ett av rummen i lägenheten. Rummet har skriklila väggar så nu ska de bli i två bruna nyanser. Jag har redan tagit ett "before pic" och jag tar någon bild då och då så lägger jag upp alla på en gång så ser man hur fint det blir (det hoppas man ju!). Det är svårt med färger, man har ingen aning om hur det kommer att se ut innan färgen är på väggen och har torkat (samt att man har fått in möbler i rummet). Mikael slipade trägolvet och målade lister igår. Idag får vi se hur mycket han hinner få undan på dagen. :) Det är spännande att komma hem och se vad han donat med.

Jag hittade en fin byrå på blocket.se igår. Tyvärr var det två som hade ringt före, så jag hoppas att de av någon anledning inte vill ha den. JAG VILL HA DEN! Jag har letat länge efter en sådan byrå, så jag blev extatisk igår när jag såg att den lagts upp... som tur är kan pappa hämta den i helgen om vi får den. Hoppas hoppas hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0