Mohähä!

Idag ska jag bara ta det lugnt efter jobbet och bara chilla. Igår var jag så superslut att jag bara låg och morrade i soffan hela kvällen och sov framför TV:n i etapper. Stackars Mikael som måste fixa och dona och jag som bara ligger och sover och inte orkar göra nåt (och morrar....)... man fattar inte att man ska vara så slut när Fjant inte ens är megastor än eller att man har det där horror-illamåendet som man hade i början (då fattar man ju att man blir slut på ett annat sätt än nu när man ändå kan äta och sova några timmar i sträck i gången i alla fall)... hmm...  :/

Vi var till BB igår på föräldrakurs. Denna gång var det lite bättre än förra gången, inte alls lika mansdiskriminerande. Vi tittade på avdelningen (för mig är den dock ganska bekant) och fick se alla gadgets som de kunde utsätta en för. Jag tog inte så mycket stress över det hela för jag tror att man har annat fokus när man väl kommer dit... man tänker nog mest på att få ut lill* Fjant, inte på alla gadgets. Hur det sedan går till när Fjant ska ut är en annan sak, det får man ta då. Det enda jag vet är att jag inte vill ha akupunktur eller sterila kvaddlar. Sen får de göra vad de tycker behövs, eller vad jag tycker att de behöver göra. Man vet inget innan man där liksom. :)

Ikväll ska jag fika med Alexandra (och förhoppningsvis kommer lilla vovve-Alma med!!!!). Det ska bli najs att sitta och skvallra lite. Säkert har det hänt massa kul sedan vi sågs sist. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0