Brrr...

Hur kallt får det bli egentligen? Jag har mest varit hemma och knapprat på datorn idag, men gick ut när jag skulle till butiken för att handla. På vägen dit höll jag på att förfrysa mig kändes det som... burr... Nu är det inte längre höst, nu är det vinter. När jag kom hem igen började det snöa.

Ikväll kommer Petra över och underhåller mig. Det är ganska trist att sitta inne ensam och uggla. Tur att förkylningen börjar ge med sig. Som vanligt är det "Mammas Pojkar" och "Lyxfällan" som ska konsumeras. Har en idé att jag ska göra en kladdkaka till Petra när hon kommer.

Det händer inte mycket när man bara sitter inne och ruggar. Hoppas jag får lite input av Petra när hon kommer. J

Jag har börjat fundera lite på julklappar men det är ganska svårt att komma på vad man ska fixa till alla. De flesta har ju allt som de behöver. Det gäller att komma på det där lilla extra som de inte riktigt har tänkt på att de inte kan leva utan... haha!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0